Evenemang 2023

MAJ 2023

Näringslivsfrukost

Välkommen på vårens Näringslivsfrukost!

Gävle kommun, Företagarna Gävle samt Gävles Företagarföreningar bjuder gemensamt in till en Näringslivsfrukost – din mötesplats för mingel, inspiration och ny kunskap för en näringsrikare kommun.

Denna gång håller vi till i Stora Gasklockan, Gasklockeområdet.

Välkomna att ta del av information och nyheter från våra politiker och kommunledningen, lyssna på lokala företagare, mingla och nätverka.

Kaffe/te och smörgås serveras från 07.30, så kom gärna i tid och passa på att besöka utställarna på vår minimässa. Scenprogrammet drar igång 08.00 och håller på till ca 9.10, därefter fortsätter minglet och minimässan fram till 9.30, så se till att boka av tiden i er kalender för energi, inspiration och företagarnytta.

Välkommen!

Gävle Företagarföreningar samarbetar med företagarföreningar på områdena:
Brynäs, Ersbo, Forsbacka, Hamrånge/Norrsundet, Hedesunda, Kryddstigen, Näringen, Sätra, Sörby Urfjäll samt Företagarna Gävle, Gävle Citysamverkan, Mix Marknadsförening, Gästriklands Besöksnäring, Nyföretagarcentrum Gästrikland och Gävle Kommun.

VAD HÄNDER I MAJ 2023

4 maj 2023

Kl 08.30

Anbudsskola

Välkomna på vår informationsträff om offentliga upphandlingar, där vi går igenom hur man gör för ansöka om att bli leverantör till Gävle kommun.

Anmäl dig här

16 maj 2023 - Workshop 2 - om utvecklingen av Gävles framtida gator i centrum
Workshop 2
Fredagen 24 mars och tisdagen 16 maj, kl 10.00-12.00, vill vi bjuda in dig till två workshops där näringsliv, politiker, intresseorganisationer och annan samhällsservice tillsammans samverkar för framtidens gator i Gävles centrum.
Läs mer här
Anmäl dig här