Evenemang 2024

JANUARI 2024

OBS! FULLSATT!
Entreprenörer som vill göra skillnad!

HUMAN KOMMUNIKATION

HUMAN är en kommunikationsbyrå med bas i Gävle. Vi jobbar strategiskt och kreativt med reklam, kommunikation och PR.

Vi paketerar och kommunicerar produkter, tjänster och initiativ på ett affärsdrivande och engagerande sätt – med ett medvetet grundtänk och förankring i aktuella samtalsämnen.

Och, alltid med människan som utgångspunkt.

LOVISA OF SWEDEN

Lovisa of Sweden designar och utvecklar smarta utomhuskontor, där du kan sitta och jobba med din dator och se din skärm trots strålande sol.

Vi är stolta över vår produktion som är placerad i Gävleborg och Dalarna och med ett djupt rotat design- och hållbarhetsarbete är vi världsledande på området.

ANNA NORDLÖW AB

Anna Nordlöw startade sitt företag IKI by anna AB hösten 2019. Ganska precis fyra år senare har nu företaget bytt namn och heter nu bara rätt och slätt Anna Nordlöw AB.

Anna är utbildad KBT-terapeut och jobbar coachande samt terapeutiskt med både privatpersoner och företag i hela Sverige men även utomlands.

Fick nyligen priset för årets mentor. (årets nyföretagare 2019).

januari

Maria Hayden & Elin Björkan - Human kommunikation

Lovisa Pettersson - Lovisa of Sweden

Anna Nordlöw - Anna Nordlöw AB

Entreprenörer som vill göra skillnad!

Gasklockorna, Gävle    18 januari    kl 07.30-09.30

Sista anmälningsdag 16 januari 2024.

Näringslivsavdelningen
Kort information på varje frukostmöte om vad som hänt och kommer att hända på Näringslivsavdelningen.

Väl mött på mötet! //Mattias Durnik, näringslivsdirektör

Politiken
Kort information från någon av våra kommunalråd på varje frukostmöte.

Mötet äger rum i restaurangen Gasklockorna. Frukost finns uppdukad från kl 07.30 och den står SH Bygg, Sten och Anläggning AB för som frukostvärd.

Lokalen får disponeras till kl 10.00.