EVENEMANG

Anmäl dig till våra evenemang under respektive månad! Välkommen!

VÄLBESÖKTA FRUKOSTMÖTEN

Gävle Företagarförening har i samarbetet med föreningar och partners ordnat välbesökta frukostmöten som förutom ett tema/föreläsare också ger vårt samarbete med politikerna och kommunens näringslivsavdelning möjlighet att informera vad som sker i deras verksamhet och som är aktuellt för oss att få kännedom kring.

Tid ges också för att kunna umgås och nätverka under trevliga former.

Frukostarna har genom bra samarbete med kommunen näringslivsavdelning och är genom det förlagd på gasklocksområdet som är lättillgängligt och erbjuder dessutom möjlighet att parkera enkelt.  Frukostmötena gör sommaruppehåll juni-juli.

Utöver Gävle Företagarföreningars populära frukostar så arrangerar vi tillsammans med partners också studiebesök, julmingel mm.

Har du tips , önskemål och förslag på event eller föreläsare, kontakta Gävle Företagarföreningar via info@gavleforetagarforeningar.se