HITTA DIN FÖRENING

Gävle Företagarföreningar

Nätverkande står högt upp på agendan inom många företag, något som Gävles alla företagarföreningar vill vara en del av. Gävle Företagarföreningar möjliggör detta och är den sammanhängande länken.

Gävle Företagarföreningar tillhandahåller information från företag, kommunen och politiken. Viktigt att samla detta i ett forum för att sen spridas ut i respektive förening.

Är du medlem i någon av Gävles företagarföreningar så är du hjärtligt välkommen och givetvis kan du även komma och vara med ändå för att känna vilken förening som passar just dig.

I dropmenyn ovan hitta du de lokala föreningarna. Driver du verksamhet i ett område och inte hittar just din förening, hör du av dig till Gävle Företagarförening så lotsar vi dig vidare till rätt.

Tveka inte - gå med i en förening du också!

VÄLKOMMEN!