Evenemang 2024

Fredrik Spännare
Nordlo - Artificiell intelligens

Gasklockorna, Gävle    23 maj 2024   kl 07.30-09.30

Sista anmälningsdag 21 maj 2024.

AI – fantastiska möjligheter, men också risker att tänka på

Artificiell intelligens är något som alla hört talas om, som de flesta av oss använder mer eller mindre, och som många ser som självklart i vissa delar av vardagen.

Men vad många ännu inte vet eller provat på är hur det faktiskt kan hjälpa dig och mig i vårt dagliga arbete, oavsett var vi arbetar.

Vi kommer under denna dragning att utforska möjligheterna som artificiell intelligens erbjuder och hur M365 Copilot kan förbättra din arbetsvardag, men även belysa risker och vad du som medarbetare eller företagare måste tänka på.

Häng med när Fredrik Spennare från Nordlo, din helhetspartner inom IT och digitalisering, visar konkret hur du redan nu kan spara tid, fokusera på rätt saker och bli mer kreativ med hjälp av AI.

Välkommen!

Näringslivsavdelningen
Kort information på varje frukostmöte om vad som hänt och kommer att hända på Näringslivsavdelningen.

Väl mött på mötet! //Mattias Durnik, näringslivsdirektör

Politiken
Kort information från någon av våra kommunalråd på varje frukostmöte.

Mötet äger rum i restaurangen Gasklockorna. Frukost finns uppdukad från kl 07.30 och den står Järnvägsmuseet för som frukostvärd.

Lokalen får disponeras till kl 10.00.