Evenemang 2023

AUGUSTI 2023

Ida Frid, projektledare och Ann-Sofie Granzell, operativ ordförande

CIREKO - för en växande lönsam cirkulär marknad

Plats: DoSpace, Gävle    24 augusti 2023    kl 07.30-09.00

Sista anmälningsdag 22 augusti 2023.

OBS!!! Plats: Do Space Gävle, Drottninggatan 18, 803 20 Gävle

Om att ta cirkulära affärssteg

Vad är cirkulär ekonomi? Varför är ämnet så högaktuellt?

Vad innebär det för dig i din roll som företag, leverantör, kund?

Ett erbjudande kommer presenteras som gör varje företagsledare redo för den växande efterfrågan på cirkulära varor och tjänster.

Med Ida Frid, projektledare på CirEko samt driver företaget FridMedia samt Ann-Sofie Granzell, operativ ordförande på CirEko.

CirEko® är en svensk näringslivs- och medlemsorganisation, och Sveriges bredaste affärs- och kunskapsnätverk inom den cirkulära ekonomin, som oberoende och non-profit fokuserar på en affärsomställning till en cirkulär ekonomi.

Tillsammans med medlemmar regionalt, nationellt och på EU-nivå och med ledorden kunskap, inspiration, utveckling och positionering arbetar CirEko-nätverket konkret, innovativt och långsiktigt för att den cirkulära marknaden ska växa och vara lönsam.

Målbilden är ”Blomstrande affärer och samhällen inom planetens gränser”

Mötet äger rum på DoSpace Gävle. Frukost finns uppdukad från kl 07.30 och IUC Gävleborg som vår frukostvärd bjuder på frukosten. Lokalen får disponeras till kl 10.00.