Evenemang 2024

Mattias Wärn
Svea Vind Offshore - Grön tillväxt

Gasklockorna, Gävle    22 augusti 2024   kl 07.30-09.30

Sista anmälningsdag 20 augusti 2024.

Norrsundet - centrum för grön tillväxt i regionen?

Mattias Wärn, medgrundare och ägare Svea Vind Offshore,  berättar om planerna kring havsbaserad vindkraft och vätgas som kommer att sätta Gävleborg på kartan i den gröna omställningen och hur Norrsundet kan bli navet för grön tillväxt i regionen.

Välkommen!

Näringslivsavdelningen
Kort information på varje frukostmöte om vad som hänt och kommer att hända på Näringslivsavdelningen.

Väl mött på mötet! //Mattias Durnik, näringslivsdirektör

Politiken
Kort information från någon av våra kommunalråd på varje frukostmöte.

Mötet äger rum i restaurangen Gasklockorna. Frukost finns uppdukad från kl 07.30 och den står Energieffekten för som frukostvärd.

Lokalen får disponeras till kl 10.00.

Gävle Företagarföreningar samarbetar med företagarföreningar på områdena:
Brynäs, Ersbo, Forsbacka, Hamrånge/Norrsundet, Hedesunda, Kryddstigen, Näringen, Sätra, Sörby Urfjäll samt Företagarna Gävle, Gävle Citysamverkan, Mix Marknadsförening, Gästriklands Besöksnäringsförening, Nyföretagarcentrum Gästrikland och Gävle Kommun.