Evenemang 2023

SEPTEMBER 2023

Monitor ERP System, Morgan Persson, VD

Resursplanering och varför just Gävle?

Plats: Gasklockorna    21 september 2023    kl 07.30-09.00

Sista anmälningsdag 19 september 2023.

Vad gör vi på Monitor?

Vi utvecklar Monitor ERP, Sveriges ledande företagsresursplaneringssystem för tillverkande företag. Det är ett komplett system helt optimerat för tillverkningsföretag. Vi tar även hand om utbildning, rådgivning och support internt.

Monitor ERP System har anställda runt om i världen, varav de flesta är baserade på huvudkontoret i Hudiksvall. Det är också här det mesta av vår mjukvaruutveckling sker.

Morgan Persson, VD berättar om Monitor som företag och varför dom satsade just på Gävle. Hur ser framtiden ut för Monitor i Gävle? Hur har Arenan bidragit till att bygga varumärke och placering i Gävle?

Välkommen!

Mötet äger rum i restaurangen Gasklockorna. Frukost finns uppdukad från kl 07.30 och Heat restauranger som är frukostvärd denna gång bjuder på frukosten. Lokalen får disponeras till kl 10.00.